nieuwe foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lennart en Jolanda - WaarBenJij.nu nieuwe foto's - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Lennart en Jolanda - WaarBenJij.nu

nieuwe foto's

Door: Lennart en Jolanda

Blijf op de hoogte en volg Lennart en Jolanda

18 Oktober 2006 | Thailand, Bangkok

Sinds we in onze strandtijdperk zijn beland hebben we geen minuut achter het internet doorgebracht, en geef ons eens ongelijk als je de stranden hier ziet ;-)

Na Singapore, wat een fantastische stad is, en twee eilanden aan de maleisische kust, zijn we zo snel mogelijk door het met aanslagen geteisterde zuiden van thailand heen gegaan, en zjin we de strandtoer begonnen. We hebben er nu inmiddels ruim een handvol stranden opzitten waarvan de bekendste Ko Phi Phi, Phuket, en nu Ko Samui. Soms worden we verrast door wat we zien, soms is het zoals verwacht en soms valt het ietwat tegen maar we genieten iedere dag (helemaal nu we beseffen dat er nog maar minder dan een maand te gaan is) Het gedeelte van Samui waar we nu zitten zit vol met vieze dikke duitsers met kleine thaise meisjes van half hun leeftijd. Er zijn allemaal van die girlie barretjes waar mannetjes die te veel nerd zijn in eigen land een jong meisje betaalt en onderhoud om hem te laten denken dat hij geliefd is. Ach, het hoort ook bij de thailnd ervaring denk ik. Wat daar ook bij hoort is de thaise massage die we zometeen gaan nemen op het strand. We hoppen een beetje van strand naar strand, ontspannen, proberen niet onnodig veel meer te reizen en evalueren de afgelopen maanden terwijl we in de branding liggen aan te spoelen. Het leven is goed.

Er staan trouwens al een tijdje nieuwe foto's op de site, maar had dat nog niet kenbaar gemaakt volgens mij. De fotos zijn allen van Singapore en Maleisie.

Wordt het al een beetje herfst in NL? Iedere dag als ik een krantje koop zie ik de temperatuur in amsterdam weer dalen. Lekker als we straks in onze korte broek en tshirtje op onze slippers aankomen.(we bezitten allebei al een tijdje geen dichte schoenen meer. Die van Jo liggen nog in de jungle van de olifant ongeluk, en die van mij waren ook na een paar tubetjes 1 secondelijm niet meer bij elkaar te houden)

Oke, op naar de thaise massage en nog een duik in het water. Ons hutje staat letterlijk in het zand dus als we smorgens wakker worden springen we in plaats van onder de douche eerst in de zee.

tot snel,
liefs,
len en yo

  • 18 Oktober 2006 - 10:39

    Charuda:

    Hey Yo & Len, zeker weten dat de herfst begonnen is (naar mijn mening in Brabant wel), want ik loop alweer een paar dagen in mijn winterjas rond. Dus ik zou het inderdaag er nog maar goed van nemen qua weer de laatste maand. Voor de rest, de ontknoping van mijn thesis komt naderbij. Vr. 27 okt. weet ik of ik ma. 30 okt. mag verdedigen om dan vervolgens op vr. 3 nov. mijn diploma te ontvangen. Heel spannend allemaal, maar heb er vertrouwen erin. Voor nu, geniet nog lekker van de diverse stranden en de andere activiteiten. Groetjes xxx

  • 18 Oktober 2006 - 11:25

    Walter:

    Hey, mooie pictures allemaal zeg ziet er echt stoer uit. Massage op het strand zit ik ook wel een beetje op te wachten, alleen is de herfst echt al een beetje begonnen. Geniet er nog vol op van,have nog heel fun met het strand, sun en het reizen!!
    Ciao

  • 18 Oktober 2006 - 13:26

    Sjonny De B Uit A:

    ja ik ken die tafrelen waar ik werk heb je dat ook allemaaal van die oude vrouwenm die je naar je kijken als of je een lustobject bent maar zo voel ik mij helemaal niet. ook al betaalt kimberliie uit England wel al mijn rekeningen en krijg ik ook wat zakgeld voor onderhoud maar dat is ook maar 100 euro perdag. voor de rest klinkt het leven daar beter dan hier om kosten te besparen ben ik maar op de albertcyp gaan wonen tegen over de groene vlin der als jullie terug zijn moeten jullie maar eens langs komen. staat trouwens nog een leuk verhaaltje op je mail ( moet ik nog tikken dus niet meteen kijken maar als je dit opent heb ik hhet wel af. tot snel groette bvdb

  • 18 Oktober 2006 - 14:35

    Odessa:

    Hai Len en Yo,

    Mis jullie! Geniet van de stranden, het is hier al aardig koud aan het worden. Mooie foto's, cute jullie 2 bij de twin towers.

    Dikke kus,

  • 27 Oktober 2006 - 15:30

    Seppe:

    Hey, blij jullie nog zo heerlijk samen te zien reizen....Ik ben op mn laatste loodjes nederland aangekomen....maar hoop jullie in de toekomst wel nog ergenste spotten...geniet en tot...XXX

  • 27 Oktober 2006 - 17:42

    Kim:

    Mooie foto's! Hier in Qatar is het gelukkig ook schitterend weer, alleen is de omgeving wat minder .. Geniet ervan! x

  • 02 November 2006 - 12:18

    Jan-Willem En Mara:

    Hé jongens, ontzettend mooie foto's en indrukwekkende verhalen... Maar ik ben ze nu ZAT (in positieve zin)!!! Gelukkig komen jullie weer snel terug. We zijn benieuwd hoe het met jullie gaat en of jullie al een beetje heimwee hebben. Groeten en liefs, JW en Maartje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lennart en Jolanda

Zondagavond 9 april vliegen we via Londen naar Bangkok. Meer dan 7 maanden zullen wij gaan rondtrekken door zuid oost Azie. Beginnend in Thailand zullen we doortrekken naar Birma, Laos, Vietnam, Cambodja, Maleisie en Signapore om vervolgens weer naar Thailand terug te keren. Wellicht dat deze 7 maanden hier en daar een leuk avontuurtje oplevert en dat zullen we dan via deze pagina met jullie delen. Voor degenen die onze tijd in Aruba hebben meegemaakt: dit is hetzelfde als lennartenjolanda.waarbenjij.nu. Verder hopen we dat we af en toe de gelegenheid hebben wat foto's erop te zetten. Wat ons het meeste trekt zijn de afgelegen plekken en daar vind je dus (gelukkig) geen internet. Maar als we weer eens in een stad zijn, zullen we ons best doen.

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 7953

Voorgaande reizen:

09 April 2006 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: